Introduction to Political Communication
eneral Competences Apply knowledge in practice Retrieve, analyse and synthesise data and information, with the use of necessary technologies Work autonomously Be critical and self-critical Advance free, creative and causative thinking
Ο/η φοιτητής/τρια που θα έχει ολοκληρώσει επιτυχώς το μάθημα θα είναι σε θέση να: 1. Κριτική και συγκριτική κατανόηση των βασικών θεωρητικών επικοινωνιακών μοντέλων. 2. Ικανότητα εφαρμογής των θεωρητικών εννοιών σε μελέτη περιπτώσεων. 3. Ικανότητα σύνδεσης θεωρίας και έμπρακτης εφαρμογής της στην περιγραφή/έρευνα
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
[1] Καϊτατζή-Γουίτλοκ Σοφία, (2010 & 2013), ‘Μορφές και Μέσα Πολιτικής Επικοινωνίας’, Θεσσαλονίκη, University Studio Press
[2] Δεμερτζής Νίκος, (2003), ‘Πολιτική Επικοινωνία’, Αθήνα, Παπαζήσης
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
[1] Kaitatzi-Whitlock Sophia, (2013), ‘Changing Media Ontology and the Polity’, πρώτο κεφάλαιο στο βιβλίο ‘Nouvaux Ecrans, Nouvelle Regulation?’, M. Hanot & P.F. Docquir, (eds), Brussels , Larcier
[2] McNair, Brian, (1998), 'Εισαγωγή στην Πολιτική Επικοινωνία, Αθήνα, Κατάρτι
[3] Kaitatzi-Whitlock, Sophia, (2009), ‘The Political Economy of the Media at the Root of the EU’s Democracy Deficit’, πρώτο κεφάλαιο στο βιβλίο ‘Media Democracy and European Culture’, Bondebjerg Ib & Madsen P., (eds), Bristol, Intellect
[4] Nohrstedt Stig A. (2010), ‘Communicating Risks: Towards the Threat Society?’, (ed), Gothenburg, NORDICOM.